Photo Rating Website
Indeks Enki Bilal GPS WYNAJEM eNutka Mix Jimmy Cogan
endometrioza a naturale zajscie w ciaze

aaaao wszystkim i o niczymaaaa

Temat: Ciąża a pcos i endometrioza-szukam pomocy!
Ciąża a pcos i endometrioza-szukam pomocy! Witam was drogie panie! Mam 29 lat, od 4 lat lecze sie na bezplodnosc i niestety poki co dzidziusia nie mam... Mam stwierdzony Zespol policystycznych ... laparoskopie wraz z elektropunkcja jajnikow, w trakcie zabiegu wykryto torbiel z "czekoladowa trescia" co wskazuje na endometrioze. Jajowody mam drozne. Lewy jajnik mam skarlowacialy, prawy jest ok. Lecze sie w klinice leczenia bezplodnosci i lekarz powiedzial mi, ze daje mi male szanse na naturalne zajscie w ciaze. Zasugerowal mi IN VITRO. Przez 18 miesiecy bylam przynajmniej po 4-5 razy na wizytach kontrolnych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,78216322,78216322,Ciaza_a_pcos_i_endometrioza_szukam_pomocy_.html



Temat: ciąża, a przebyta operacja
ciąża, a przebyta operacja Przeszłam operację usunięcia potwornika i torbieli czekoladowej. Na skutek przeprowadzonej operacji pozostał mi tylko kawałeczek jajnika. Z powodu obawy przed zablokowaniem jajeczkowania przez tak sliny srodek jak Danazol, przepisano mi Cilest. Koncze teraz ostatnie (4-te)opakowanie i bede probowac zajsc w ciażę w sposob naturalny. Choc nasuwa mi sie troche pytan - Jak dlugo moge sobie pozwolic na naturalne proby? Moze powinnam zglosic sie juz teraz do kliniki in vitro? Lekarz poinformował mnie dodatkowo, ze mogą wystąpić problemy z zajściem w ciąże na skutek zrostów. A druga bardzo istotna informacja, zostałam poinformowana, że prawdopodobnie pozostały ogniska endometriozy na tym kawałeczku jajnika, bo torbiel była bardzo duża, a chciano mi zostawić choć kawałek jajnika, bo jestem bardzo młoda. Boję się czekać, wolę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,7030529,7030529,ciaza_a_przebyta_operacja.html


Temat: endometrioza - czy jest szansa na ciążę ???
endometrioza - czy jest szansa na ciążę ??? Właśnie wróciłam ze szpitala -po laparoskopii i histeroskopii: histeroskopia wykazała: ściany kanału gładkie. Kształt jamy macicy prawidłowy. Ściany gładkie, śluzówka I-fazowa. Ujścia jajowodowe ... lewy jajowód nie zmienione. obydwa jajowody drożne. pozostałe narządy jamy brzusznej dostępne badaniu laparoskopowemu nie zmienione. stwierdzono płaszczyznowy zrost kątnicy z otrzeną ścienną. Z tego co rozumiem wykryto endometriozę - czy w takim przypadku jest szansa na naturalne zajście w ciąże, czy raczej muszę liczyć się z jakimś leczeniem - a jeśli tak to ile może potrwać takie leczenie Na dziecko czekamy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,1895594,1895594,endometrioza_czy_jest_szansa_na_ciaze_.html


Temat: Są tu dziewczyny które nie mogą mieć dzieci,po ?
... dochodzi, choc niestety nieraz wkladka wrasta sie w plod. bardzo czesto metody naturalne pomagaja nie tylko zajsc w ciaze w sytuajcji obnizonej plodnosi, ale takze pomagaja wykryc np.niewydolnosc cialka zoltego i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20823,44266910,44266910,Sa_tu_dziewczyny_ktore_nie_moga_miec_dzieci_po_.html


Temat: Witajcie, chciałabym (chcielibyśmy:) się przywitać
Począwszy od wywołania owulacji po stymulacje, HSG - badanie drożności jajowodów (jajowody niedrożne) laparoskopia itd... Diagnoza po: endometrioza III stopnia, brak jednego jajowodu i 1% szans na naturalne zajście w ciąże....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33394,29454672,29454672,Witajcie_chcialabym_chcielibysmy_sie_przywitac.html


Temat: nie mogę zajść w ciążę
... jednak zajsc w ciaze bez wspomagania. Powodzenia:)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10669,38118030,38118030,nie_moge_zajsc_w_ciaze.html


Temat: Jestem w Ciąży!
Ciekawe jest to, co piszecie. Ja jakoś mimo wszystko bardziej jestem w stanie sobie wyobrazić, że zachodzi w ciąże para, która ma np słabe nasienie, PCO, endometriozę itd, bo mimo wszystko ... kreski są jakby takie naturalne. Ciąża każdej z Was wydawała mi się taka oczywista!! Tylko mojej sobie nie potrafię wyobrazić. Nie mogę uwierzyć, że skoro wszystko niemal u nas gra i ... normalnie! W ogóle w głowie mi się nie mieści naturalne zajście w ciąże... to cud nad cuda!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34379,43875128,43875128,Jestem_w_Ciazy_.html


Temat: TPO????
Czesc Bzubza TPO moga spadac po selenie (dawka 200 mcg dziennie przyjmowana stale rowniez gdybys zaszla w ciaze). Juz po 3 miesiacach powinien byc efekt. Prolaktyne tez masz ok? Czasami przy Hashimoto prolaktyna jest podwyzszona mimo leczenia tarczycy. Jesli chodzi o przeciwciala TPO to wg. dostepnej lit. medycznej (najswiezszej) nie powoduja one problemow z zajsciem czy donoszeniem ciazy. Niestety u niektorych kobiet, u ktorych wystepuja juz TPO, wystepuja tez inne przeciwciala. Niektore z nich moga przeciwdzialas zagniezdzeniu sie zarodka (np. przeciwciala przeciw endometrium, ktore wystepuja przy endometriozie) albo przyczyniac sie do poronien (np. przeciwciala antykardiolipidowe). U niektorych kobiet z podwyzszonym TPO wystepuje podwyzszona liczba komorek NK ("natural kilers"), a te tez moga uniemozliwiac zagniezdzenie zarodka. To bardzo trudny temat... immunologie bada sie zwykle jak juz wszystkie inne mozliwe przyczyny niezachodzenia w ciaze zostana wyeliminowane. pozdrawiam ula
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24776,21651924,21651924,TPO_.html


Temat: Szukam dobrego ginek. w Tarnowie od bezpłodności !
Wczesniej mój mąż robił badania. Nie miałm problebów w tym temacie. Wyniki nie wyszły rewelacyjne, ale doktor stwierdził, że naturalne zajście w ciążę jest możliwe. Jednak ze względu na endometriozę zdecydowaliśmy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,747,69599893,69599893,Szukam_dobrego_ginek_w_Tarnowie_od_bezplodnosci_.html


Temat: Czy można HyCoSy?
na początku starań zdiagnozowano u mnie endometriozę,miałam laparoskopię, leczono mnie danazolem.chodziłam od lekarza do lekarza, jedni mówili : in vitro. inni ze jest szansa na naturalne zajście w ciążę ogniska edometriozy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,40140919,40140919,Czy_mozna_HyCoSy_.html


Temat: który to stopień endometriozy...?
chodzi o leczenie farmakologiczne endometriozy stwierdzonej laparoskopowo. Po zabiegu daje sie około 6 miesięcy na naturalne zajście w ciążę a potem przystępuje do technik ART lub adopcji. Tylko około 7 % procent kobiet z endometriozą ma problem z zajściem w ciażę - także moze warto 6 miesięcy powalczyć a skoro odrzucasz techniki ART to zawsze po 6 miesiącach można włączyć farmakologię. czego Ci oczywiście nei życzę bo wierzę,że uda się w przeciągu tych 6 miesięcy tu strona do postępowania w przypadku endometriozy :www.medgyn.pl/metody_6.htm
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,61310747,61310747,ktory_to_stopien_endometriozy_.html


Temat: Hormony-ok,owu-ok,i NIC, czy laparoskopia pomogła?
... decyzje czy in vitro czy adopcja. Mój lekarz twierdzi ze szkoda czasu na naturalne starania. Jak masz pytania to wal smiało. W miare mozliwosci postaram ci sie pomóc. Buziaki ****
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,63371492,63371492,Hormony_ok_owu_ok_i_NIC_czy_laparoskopia_pomogla_.html


Temat: Dlaczego czekanie, a nie adopcja?
sytuacji - stąd te wątki, adekwatne chyba do tytułu forum, prawda? Myśle, Naturello, że jeżeli zdecydowałabyś sie na ciążę i nie mogła w nią zajść (czego oczywiscie Ci nie życzę , ... bólu, kiedy tak bardzo tego chcesz, a nie jesteś w stanie nic zrobić. I nie dziwię się tej kobiecie, która nie mogła zajść w ciażę i nie może patrzeć na niemowlęta - myślę że jak ktoś przechodzi horrory związane z niepłodnością przez kilka lat, to może mieć takie jazdy. To chyba zupełnie naturalne.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,3443055,3443055,Dlaczego_czekanie_a_nie_adopcja_.html


Temat: invitro/endometrioza
A u mnie było tak: skierowano mnie na laparoskopię ponieważ wcześniej robiam HSG, gdzie wyszło, ze jajowody są niedrozne. Podczas laparo okazało się, że mam I st endometriozy-podczas zabiegu pousuwano ogniska, ... jezlei to nie da skutku to dopiero IVF. Endometroza to choroba, gdzie jest słaba odporność immunologiczna i czy IVF czy naturalne zajście w ciążę wiąże się z duzym ryzykiem mozności nieutrzymania...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,20022851,20022851,invitro_endometrioza.html


Temat: po wizycie w Invimedzie
... robić?! Stwierdził przy tym że kobiety, u których endometrioza w niemalże 100% wykluczała zajście w ciążę przychodziły do niego w stanie błogosławionym, a ja mam jedynie pojedyncze ogniska na prawym jajniku....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,32801481,32801481,po_wizycie_w_Invimedzie.html


Temat: ciąża biochemiczna - prośba o wyjaśnienie
ciąża biochemiczna - prośba o wyjaśnienie Witajcie, mam do Was pytanko dotyczące ciąży biochemicznej. Z tego co wiem może to być puste jajo płodowe lub zapłodniona komórka, która nagle przestaje się ... niej ma się większe szanse na naturalne zajście w ciążę chociaż jakoś nie znam nikogo komu by się to potwierdziło. Powiedzcie mi proszę czy moje informacje są prawdziwe i czy jeśli raz miałam taką ciążę biochemiczną to oznacza, że teoretycznie mam szanse na naturalne zajście w ciążę? Dodam, że mam PCOS, hiperprolaktynemię, endometriozę IV st i moje pęcherzyki nie chcą same pękać, ... ciałko żółte krwotoczne lub torbiel krwotoczna W kwietniu rozmawiałam z lekarzem z Białegostoku i powiedział mi, że przy moich dolegliwościach mam szansę na zajście w ciążę tylko przez in vitro ale z drugiej strony jak się ma do tego ta ciąża biochemiczna??
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,46248127,46248127,ciaza_biochemiczna_prosba_o_wyjasnienie.html


Temat: Do Maretiny
Ja mam endometriozę III-IV stopień, przez te zrosty niedrożny jeden jajowód, drugi usunięty po ciąży pozamacicznej na początku roku. Szans na naturalne zajście nie mam żadnych. Ciąża była wynikiem INV, ale...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,17314832,17314832,Do_Maretiny.html


Temat: skąpe krwawienie miesiączkowe po odstawieniu Ciles
tabletki anty? Jak długo moga potrwać takie cykle? Zależy mi na odopowiedzi, ponieważ zaczynamy sie starać z mężem o drugie dziecko, a cienkie endometrium z tego, co wiem uniemożliwi zajście w ciążę. Czy powinnam zrobić w związku z tym jakieś badania? Ozaczenia hormonów czy coś takiego? Może ktoś miał podobny problem?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,19553707,19553707,skape_krwawienie_miesiaczkowe_po_odstawieniu_Ciles.html


Temat: Listopadowa IUI
gorzka no wlasnie nie do konca - zgadzam sie z tym, ze duphaston nie zaszkodzi. natomiast, jesli juz natura sama zdecyduje (czego oczywiscie nikomu nie zycze), to duphaston utrudnia naturalne poronienie. Ja wlasnie dzieki temu najpierw chodzilam przez 4.5 tygodnia z martwym zarodkiem - ciaza byla sztucznie podtrzymywana duphastonem, wiec do krwawienia nie dochodzilo - a jak juz sie dowiedzialam, ze ciaza ... dwoch zabiegach teraz borykam sie z permanentnie cienkim endometrium, ktore nie reaguje na leki hormonalne, diety, cuda i inne rzeczy ... Stad wlasnie jestem przeciwniczka brania progesteronu bez potrzeby. Jakbym go wtedy ni brala, to pewnie natura by zdecydowala, a ja nie mialabym nagle problemow z zajsciem w ciaze z powodu ze lekarz rozpedzil sie z tym czyszczeniem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,101917521,101917521,Listopadowa_IUI.html


Temat: Małe endometrium-naturalne sposoby
Małe endometrium-naturalne sposoby Komuś się udało? Moje endometrium w ostatnim cyklu miało 4 z groszem... Wspomagam się obecnie kwasem omega 3, olejem z wiesiołka, magnezem, acardem, orzechami i czerwonym winem. Czas leci, starsza córka ma 2 lata i 3 miesiące. Marzyłam o jak najmniejszej różnicy wieku, a tu klops... W ciążę zajść trudno, jak zachodzę, to nie mogę utrzymać. Pomagają te naturalne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,106332871,106332871,Male_endometrium_naturalne_sposoby.html


Temat: czy endometrioza 1, 2stopnia ma wpływ na płodnosc?
Ja mam właśnie taki problem. Endometrioza I lub II stopień, prawie dwa lata temu usunięcie laparoskopowo torbieli, pół roku temu hsg, wszystko w najlepszym porządku, wyniki książkowe. Rok i cztery miesiące bezowocnych starań. Próbowałam inseminacji na cyklu stymulowanym, ale również bez efektu, na kolejną już się nie zdecydowałąm, ponieważ lekarz powiedział, że to strata czasu i pieniędzy. Teraz cykle stymulowane, próby naturalne, i nic... Niestety jest tak jak napisała poprzedniczka, są dziewczyny, które z lekkim stopniem endo bez problemu zachodzą w ciąże, a są takie jak ja, że to cholerstwo skutecznie utrudnia zajście w ciąże. Ja osobiście jeżeli do jesieni nic się nie zmieni planuję ivf.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,106359935,106359935,czy_endometrioza_1_2stopnia_ma_wplyw_na_plodnosc_.html


Temat: Czy są tutaj pierwiastki w wieku 35 lat???
1,5 roku swiadomych staran (ale pomimo braku zabezpieczen nigdy wczesniej nie bylam w ciązy), nasze wyniki byly fatalne, ja endometrioza, a M b. słabe parametry nasienia, nie dawali szans na naturalne zajscie...bylismy u kilku lekarzy. Zdecydowalismy sie na in vitro, a tu niespodzianka. Ale tak jak dziewczyny pisza kazda historia jest inna choc wiele jest podobnych....trzeba byc dobrej mysli!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,51120572,51120572,Czy_sa_tutaj_pierwiastki_w_wieku_35_lat_.html


Temat: "MOJE CUDO" 32dc-II Krechy, 33dc-Beta 1831 mIU/ml
w ciąze. Moja kwietniowa i majowa iui nie doszła do skutku. A czerwcowe in-vitro zostało przełożona na po wakacjach Nie mam pojęcie jak to się stało, zwłaszcza, że w sierpniu jeździłam konno, szalałam na rowerze, dźwigałam i nosiłam przeróżniaste rzeczy, wypiłam tyle alkoholu (aż strach pomyśleć), tańczyłam itd........robiłam wszystko nie myśląc, że mogłabym zajść lub lepiej być w ciąży. Jestem bardzo bardzo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,28765847,28765847,_MOJE_CUDO_32dc_II_Krechy_33dc_Beta_1831_mIU_ml.html


Temat: Problem mojej przyjaciółki-trudna sprawa
Z opisu wynika, że lekarz orzekł, że to ostatnia szansa i że jeśli nie teraz, to nigdy. Jakim konowałem trzeba być, żeby wiedząc o zaawansowanej endometriozie i wątpliwej możliwości zajścia tak kogoś straszyć? Straszyć ewindentną nieprawdą? Ciąża w endometriozie działa leczniczo, owszem, ale raczej przy mniej zaawansowanym choroby. Liczenie na to, że ktoś zajdzie, jeśli endometrioza posunęła się tak daleko, jeśli dostarcza ... - to jakaś pomyłka. Chyba że chodziło o to, że wg lekarzy to ostatnia szansa na zajście naturalne (ale dlaczego dwa miechy, to nie wiem), a potem to leki, nóż i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,96744620,96744620,Problem_mojej_przyjaciolki_trudna_sprawa.html


Temat: 2x wygrana walka !!!Poznań
2x wygrana walka !!!Poznań Czytalam Was bardzo czesto jakies 2 lata temu. Bylam na bieząco co i jak. Pozniej zaszlam w ciąze i juz nie miałam czasu na internet. Ale nie chce pisac o mnie, ja nie mam endometriozy, nie miałam zadnych problemow z zajsciem w ciaze. Pisze by Was podniesc na duchu , abyscie uwierzyły w cuda i nie rezygnowaly. Chce opowiedziec Wam krotko o moich dwoch siostrach. Moja starsza siostra (33l) ma bardzo powazną endometrioze, jest 10 lat po slubie i mozna powiedziec , ze prawie cały ten czas chciała miec dziecko. 3 lata temu okazało się ze to endo i szybka laparoskopia (zle wyniki)na Polnej , potem naturalne starania , potem kilka nieudanych inseminacji, kilka razy zmieniała lekarza i w koncu trafiła do pani dr. Nigdy nie bedziemy wiedziec czy to tylko zasluga pani dr, ale z pewnoscią po jej kuracji moja siostra zaszła w ciążę!!! Teraz jest w 5 miesiącu, czuje ... cud. Moja mlodsza siostra trafila do tej pani dr jakis rok temu z powodu strasznych miesiączek - diagnoza - endometrioza. Tez po kilku miesiącach laparoskopia (byl koniec roku i nie bylo juz miejsc) - usuneli jej 2/3 jajnika i w pierwszym cyklu zaszla w ciąże. Wczoraj urodził się jej SYN. Zdrowy, silny chlopczyk. Mam nadzieje, ze Was to podbudowalo - ja wciaz w to nie moge uwierzyc i kazdemu powtarzam ,ze cuda sie zdarzaja. .p.s. endometrioza bywa dziedziczna, moja mama tez na nią chorowała, ale udało jej się tez zajsc w ciąze i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33396,104053581,104053581,2x_wygrana_walka_Poznan.html


Temat: endo i PCO - nie wiem jaką podjąć decyzję
Najpierw zajście w ciąże, tzn próba zajścia w ciąże - naturalna; ryzyko - guz jest dość duży więc nie powinno się na zbyt odległą przyszłość odkładać operacji (a niestety, przez obie choroby, jest wysokie ryzyko, że próba naturalnego zajścia w ciąże może ciągnąć się latami) 3. Najpierw próba starania się o dzidzię, ale przy stymulacji owulacji. Ryzyko - jeszcze większy ból w czasie miesiączki (jak się dowiedziałam - endometrioza jest związana z estrogenami), a powiem szczerze - już w tej chwili pierwszy dzień okresu to jest dla mnie koszmar na który, niestety, pomaga już tylko Ketanol (boli mnie nie tylko podbrzusze, ale również to miejsce gdzie jest guz, o problemach z wypróżnianiem nie wspomnę). Tutaj mam większe szanse na zajście w ciąże, ale mój ... pigułki na jego uregulowanie, teraz mam brać jeszcze dwa opakowania pod rząd, a potem ... no właśnie. Albo staranie się naturalne, albo staranie się ze stymulacją albo operacja. I już sama...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33396,73561639,73561639,endo_i_PCO_nie_wiem_jaka_podjac_decyzje.html


Temat: leczenie hormonalne przy endometriozie
Gość portalu: Saldo napisał(a): > Czy ktoras z Was bedzie moze tak uprzejma i wytlumaczy mi tak na chlopski > rozum )) na czym polega leczenie hormonalne przy zdiagnozowanej > endometriozie, ... na wyłączeniu pracy jajników, co powoduje spadek estrogenów, które z kolei sprzyjają rozwojowi endometriozy. Podczas leczenia zanika miesiączka i ogniska endometriozy mają szansę zaniknąć. Przypominam, że endometrioza polega na tym, że tkanka endometrium (taka jak w macicy) pojawia się poza macicą (na jajnikach, wokół jajowodów, w trzewnej, czasem na innych narządach wewnętrznych) i podlega zmianom na skutek działania hormonów (dzięki estrogenom rośnie, ... podrażniona otrzewna. Jeżeli wyłączymy pracę jajników i nie będą one produkowały estrogenów, czyli endometrium nie będzie wzrastało, a potem się łuszczyło, wtedy jest szansa na tzw. wysuszenie ognisk endometriozy. Piszę, że jest szansa, bo endo niestety lubi wracać. Najskuteczniejszym (podobno) lekarstwem jest ciąża - naturalne ograniczenie produkcji estrogenów, ale endometrioza, zwłaszcza ta bardziej zaawansowana niestety utrudnia zajście w ciążę, choć nie uniemożliwia. ... Jak masz jeszcze jakieś pytania - pisz. Jak chcesz, mogę Ci podesłać kilka linków na temat endometriozy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,6452486,6452486,leczenie_hormonalne_przy_endometriozie.html



o wszystkim i o niczym

Designed By Royalty-Free.Org